Summer School of Brain Mapping and Stimulation Techniques

19 de juny 2024

Summer School of Brain Mapping and Stimulation Techniques

La Universitat de Medicina i Farmàcia Cluj-Napoca, aliada de NeurotechEU, orgaitza del 9 al 11 de juny –virtualment– i del 15 al 19 de juny –presencialment– la “Summer School of Brain Mapping and Stimulation Techniques”. El programa tracta temes de l’àrea de la neurociència i la neurotecnologia, com l’electroencefalografia (EEG), els fonaments de l’electroencefalografia quantitativa (QEEG), el eye trackin i les tècniques de simulació.

L’escola d’estiu està pensada perquè joves investigadors i investigadores  entenguen els processos d’atenció, la presa de decisions, les estratègies de cerca visual i l’impacte dels trastorns neurològics en els moviments oculars i les funcions cognitives.

• Data: del 9 a l’11 de juliol, virtualment; i del 15 al 19 de juny, presencialment.
  • Universitat amfitriona: : University of Medicine and Pharmacy “Iuliu Hatieganu” Cluj-Napoca (Romania)
  • NOU Període de sol·licitud: fins al 21 de juny
  • Enllaç: Summer School of Brain Mapping and Stimulation Techniques

A més, els estudiants tindran l’oportunitat d’assistir a uns tallers sobre neuromodulació en què es presentaran l’estimulació magnètica transcranial (TMS) i l’estimulació transcranial per corrent directa (tDCS).

La Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH) no cobrix la mobilitat ací presentada. Revise las places ofertes y cobertes per la UMH – NeurotechEU.