Donders Discussion 2024: Empowering connections from neurons to society

18 de setembre 2024

Potenciar les connexions i explorar el camí de les neurones en la investigació neurocientífica és l’objectiu de les Donders Discussions. La pròxima edició d’esta conferència, organitzada per i per a estudiants de doctorat i personal investigador postdoctoral de les àrees de tecnologia i neurociència, tindrà lloc els dies 17 i 18 d’octubre en l’Institut Donders (Nimega, Països Baixos), de la Universitat de Radboud, aliada de NeurotechEU.

La idea d’esta activitat és oferir un espai multidisciplinari que facilite l‘intercanvi de coneixements científics així com debats en profunditat i a petita escala entre investigadors en etapes inicials de la seua formació. A més, aquelles persones interessades poden presentar el seu projecte d’investigació davant els assistents.

• Data: del 17  i 18 d’octubre de 2024
    Universitat amfitriona: Universitat de Radboud (Països Baixos)
    Període de sol·licitud: fins al 27 de setembre
    Per a més informació: Donders Discussions

La Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH) cobrix econòmicament una plaça per a esta activitat. Per a sol·licitar-la ha d’emplenar i enviar per correu electrònic a el document Donders Discussion 2024 UMH-APPLICATION-FORM que s’adjunta a continuació. En cas d’enviar el seu abstract ha d’adjuntar els documents abstractsubmissionDD24 i DD24_Abstract template.

La Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH) cobrix econòmicament una plaça de mobilitat per a participar en esta activitat. Revise la informació sobre Com sol·licitar plaça a través de la UMH – NeurotechEU i seguisca tots els passos indicats.