BIGS Neuroscience Summer School 2024

14 de març 2024

Bonn International Graduate School (BIGS) Neuroscience Summer School és una escola d’estiu orgnitzada per la Universitat de Bonn (Alemanya) –una universitat aliada de NeurotchEU–. BIGS oferix una introducció sistemàtica i completa a alguns temes neurocientífics clau per a estudiants en els primers anys de la seua carrera.

Les conferències tindran lloc des del 10 de juny fins al 19 i giraran entorn de temes com la biologia de les cèl·lules mare i la neurociència del desenvolupament, la biologia i la genètica de les cèl·lules neuronal, la funció neuronal, les malalties del sistema nerviós, els estudis de la població i la neurociència computacional.

L’escola d’estiu BIGS està pensada per als estudiants de primer any de doctorat d’àrees relacionades amb la neurociència. Poden enviar la sol·licitud fins al 8 d’abril.

Els estudiants de NeurotechEU podran accedir tant a les conferències obertes del matí com a les visites restringides als laboratoris de la Universitat de Bonn a la vesprada.

• Data: del 10 al 19 de juny de 2024
  • Universitat amfitriona: Universitat de Bonn (Alemanya)
  • Periode de sol·licitud: fins al 8 de abril
  • Enllaç: BIGS Summer School

La Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH) no cobrix la mobilitat ací presentada. Revise las places ofertes y cobertes per la UMH – NeurotechEU.