NeurotechEU Summer School: Neurotechnologies in Cellular and Systems Neuroscience

L’escola d’estiu Neurotechnologies in Cellular and Systems Neuroscience organitzada per NeurotechEU i la Universitat aliada de Radboud tindrà lloc del 8 al 12 de juliol de 2024. El programa està enfocat a comprendre els mecanismes neuronals que originen el comportament humà i el creixement de la ment.

Un dels objectius del curs és familiaritzar-se amb 4 tipus distints de configuracions: registres electrofisiològics amb electrodes de vidre individuals (whole-cell patch-clamp and field potentials), matrius d’elèctrodes múltiples, sondes de silici d’alta densitat i microscòpia multifotònica amb sensors de calci expressats constitutivament.

El programa compta amb conferències d’expertos locals i internacionals en electrofisiologia, imatges multifotòniques i enginyeria de biosensors. Es discutiran els fonaments teòrics de les tècniques, com funcionen, què mesuren i les seues fortaleses i debilitats. Paral·lelament, es realitzaran miniprojectos pràctics basats ​​en tècniques que li permetran dissenyar, realitzar, analitzar i interpretar experiments.

L’escola d’estiu està pensada per a estudiants de mestratge i doctorat en les seues etapes inicials que vlguen realitzar investigacions en neurociència de sistemes en un futur pròxim.

La Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH) no cobrix la mobilitat ací presentada. Revise las places ofertes y cobertes per la UMH – NeurotechEU.