19 de juny: NeurotechEU, el Synapses Club

13 de juny 2024

El pròxim  dimecres 19 de juny a les 17h les actuals representants de la Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH) en el Student Council, Sandra Manzanero Ortiz, Desirée Irene Gracia Laso i Bárbara Corral Sánchez, presentaran el Synapses Club als estudiants del Màster Universitari en Neurociència: de la Investigació a la Clínica.  Synapses Club

Els membres del Club s’organitzen de manera local per a dur a terme activitats relacionades amb la neurociència i la neurotecnología. L’objectiu de la presentació del Synapses Club i del Student Council és animar als estudiants a crear una comunitat amb la qual compartir interessos. El Synapses Club és el club autogestionat dels estudiants de NeurotechEU.  A més, en la reunió informativa, es presentaran els múltiples beneficis de formar part del Club i de la comunitat de NeurotechEU.

La trobada amb els estudiants tindrà lloc en la Sala d’actes de l’Institut de l’edifici Santiago Ramón i Cajal, campus de Sant Joan.