Curs Intensiu d’Alemany

21 de juny 2024

La Universitat de Bonn, aliada de NeurotechEU, organitza del 4 al 26 de septembre del 2024 la quinta edició del Curs Intensiu d’Alemany.

Curso Intensivo de Alemán

Les 56 classes tindran una duració de 45 minuts i seran impartides de dilluns a divendres de 9h a les 12.15h. El curs ofereix classes des del nivell A1 fins al B2. A més, comptarà amb events relacionats amb al neurociència.

• Data: del 4 al 26 de septembre
  • Universitat amfitriona: Universitat de Bonn (Alemanya)
  • Periode de sol·licitud: fins al 30 de juny
  • Enllaç: Intensive German Course

Per a sol·licitar una plaça s’han d’enviar els següents documents per correo electrònic a Uta Brus(), coordinadora a la Universitat de Bonn dels cursos de NeurotechEU:

a) Certificat Oficial de Calificacions (llista de notes i ECTS)

b) CV en anglés o alemany

c) Fotocòpia del DNI

d) Redacció sobre ‘Què significa NeurotechEU per a mi’ (250 paraules aproximadament)

Una vegada realitzada i aprovada la sol·licitud, podrà saber a quin nivell assistirà a travès del formulari que facilita la universitat organitzadora.

La Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH) no cobrix la mobilitat ací presentada. Revise las places ofertes y cobertes per la UMH – NeurotechEU.