Donders Advanced (f)MRI Toolkit – del 16 al 20 de septembre

11 de juliol 2024

La Universitat de Radboud, aliada de NeurotechEU, organitza del 16 al 20 de septebre el Donders Advanced (f)MRI ToolkitL’objectiu d’este curs és proporcionar una visió general dels mètodes de ressonància magnètica (RM) que es poden utilitzar en la neuroimatge cognitiva.

• Data: del 16 al 20 de septembre.
  • Universitat amfitriona: Universitat de Radboud (Païses Baixos)
  • Periode de sol·licitud: fins al 26 d’agost
  • Enlace: fMRI Toolkit

El programa, dirigit a estudiants de doctorat  i a investigadors consolidats, està dividit en dues parts: la primera cobrix els coneixements de física bàsica darrere de les RM i els seus artefactes; la segona part està destinada a les estratègies de processament d’imatges de resonància magnètica funcional (fMRI) basats en models i anàlisi de connectivitat funcional i estructural. Cada dia comptarà amb una part teòrica i l’atra pràctica, esta última basada en l’ús de diferents llenguatges de programació com Python o FSL, essencial per a l’anàlisi de les fMRI.

El contacte de la universitat amfitriona es Marliese Tilborg ().

La Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH) no cobrix la mobilitat ací presentada. Revise les places ofertes i cobertes per la UMH – NeurotechEU.