NeurotechEU en la Associació Europea per la Educació Internacional

28 de setembre 2024

L’Associació Europea per la Educació Internacional (EAIE, per les seues sigles en anglés) va celebrar la setmana passada, a Tolosa (França), una trobada d’universitats europees. L’objectiu d’este esdeveniment anual és reforçar i enfortir les relacions entre les diferents institucions educatives. Com a part de la delegació de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, encapçalada pel vicerector adjunt d’Internacionalització Alberto Rodríguez, va assistir Inmaculada Blaya, Directora del Servici de Relacions Internacionals, Cooperació al Desenrotllament i Voluntariat i membre actiu del paquet de treball que promou la mobilitat entre universitats sòcies de l’aliança NeurotechEU, la Universitat Europea del Cervell i la Tecnologia. Així mateix ens va representar la tècnica de mobilitat i col·laboradora de NeurotechEU Mónica Candela.

Representantes de NeurotechEU en la EAIE 202

Representants de NeurotechEU en la EAIE 2024

Aprofitant l’ocasió i l’assistència de diferents membres de l’aliança, es va organitzar una reunió per a tractar de forma transversal la mobilitat i la comunicación dins l’aliança. L’objectiu la de la reunió va ser començar a marcar les pautes a seguir a l’hora de treballar en totes dues àrees de manera conjunta.