25 d’abril 2024

Benvinguts a NeurotechEU a la UMH!

La Universitat Europea del Cervell i la Tecnologia (Neurotechᴱᵁ) és una aliança  establida per huit universitats europees com una xarxa transeuropea d’excel·lència que educarà a estudiants en tots els nivells  –grau, màster, doctorat i formació permanent–.  Neurotechᴱᵁ cerca ser un espai flexible d’educació superior compartit entre universitats en el qual es vincule l’educació a la investigació, a la innovació i a la societat.

NeurotechEU formarà a la pròxima generació de científics, acadèmics i graduats multidisciplinaris, proporcionant-los accés directe a tecnologies i infraestructures d’avantguarda per a la investigació fonamental i translacional sobre el cervell en la salut i la malaltia, contribuint així a augmentar la competitivitat de l’educació, la investigació, l’economia i la societat europees.

Contacte

Per a qualsevol dubte, consulta o sol·licitud de plaça pose’s en contacte amb l’equip de NeurotechEU en la UMH:

•  965919344
  • Edificio Hélike (Altabix-3, 1, 03202 Elx, Alacant)

Universitats aliades

Universidades NeurotechEU