Becas para estancias de investigación en la Universidad de Bonn

9 de juliol 2024

Les beques Santander International Exchange Grants cobrixen estades d’investigació per a que estudiants de doctorat puguen millorar el seu perfil acadèmic i ampliar la seua red de contactes a nivell internacional. Ara els estudiants de NeurotechEU poden sol·licitar esta beca per a estades de fins a 3 mesos de duració a la Universitat de Bonn, una de les universitats aliades de NeurotechEU.

Esta beca inclou els gastos del viatge i els gastos bàsics d’alimentació, allotjament i transport, que depenen dels països d’origen i de destí; prestacions familiars per a cònjuges o parelles acompanyants i fills i fins a 300€ al mes per a esdeveniments relacionats amb la investigació.

Per poder realitzar la sol·licitud es deuen enviar els següents documents a la plataforma de Santander:

• Una breu descripció que explique perquè és rellevant esta estada per al teu projecte i la creació d’una xarxa de contactes.
  • Un esquema del projecte (màxim 2 pàgines).
  • El pla de treball durant l’estada d’investigació (màxim 1 pàgina).
  • Una carta d’invitació per  part de la institució hoste.
  • Currículum acadèmic (és important indicar el motiu de les possibles interrupcions acadèmiques).
  • Carta de recomanació del supervisor principal (plantilla).

El contacte a la universitat amfitriona es Nina Heidaru ().