Escola d’Hivern NeurotechEU: Desafiaments i riscos de la neurociència i la neurotecnología en temps d’Intel·ligència Artificial

17 d’octubre 2024

Per a analitzar les interseccions entre la neurociència i la intel·ligència artificial (IA) des d’una perspectiva ètica i legal, la Universitat Europea de Cervell i Tecnologia-NeurotechEU i la Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH) estan organitzant l‘Escola d’Hivern 2024: Desafiaments i riscos de la neurociència i la neurotecnología en temps d’Intel·ligència Artificial. L’Escola d’Hivern es durà a terme del 16 al 18 de desembre a Elx, Espanya.

Esta activitat està dirigida a estudiants, investigadors, personal i professionals dels membres de NeurotechEU i socis. Els participants assistiran a diferents sessions on experts analitzaran l’ètica de la IA, els neuroderechos, les implicacions legals i socials de la neurociència aplicada, i els riscos associats amb la integració de la IA en la neurociència.

Si estàs interessat… reserva la data! (Serà del 16 al 18 de desembre) i estigues atent als nostres canals per a rebre notícies sobre esta emocionant Escola d’Hivern NeurotechEU 2024.