BonnBrain³: Estats – Comportaments, circuits neuronals i còdigs

La Universitat de Bonn (Alemania) –universitat socia de NeurotechEU– celebra el pròxim agost del 2024 la 7ª edició de la International BonnBrain³ Conference. Esta edició busca explorar la interacció entre els estats del cervell i el cos, les reds neuronals i el comportament.

La International BonnBrain³ Conference unirà –del dia 19 d’agost al 21– a experts de diversos camps en una reunió interdisciplinària que prioritza la presentació d’investigacions innovadores i inèdites, fomentant el debat després de cada ponència entre investigadors i investigadores en diferents etapes de la seua vida.

La sol·licitud per assistir s’obrirà el 19 de febrer i es mantindrà oberta fins al 19 de maig. Les sol·licituds que es presenten entre el dia 19 de maig fins al 8 de juny comptaran com a ‘sol·licituds tardanes’ i tindran quotes d’inscripció diferents.

Alguns ponents que destaquen són: amill Bellone, Geneva University Neurocenter; Iain Couzin, Max Planck Institute of Animal Behavior; Michael Brecht, Salk Institute for Biological Studies; Michael Brecht, Humboldt University; o Moritz Helmstaedter, Max Planck Institute for Brain Research.

• Data: del 19 al 21 d’agosto de 2024
  • Universitat amfitriona: Universitat de Bonn (Alemania).
  • Període de sol·licitud: del 19 de febrer fins al 19 de maig.
  • Enllaç: BonnBrain

Visite el lloc web de la convocatòria a la pàgina de la universitat amfitriona per accedir a la informació commpleta de la conferència organitzada per la Universitat de Bonn, el German Center for Neurodegenerative Diseases (DZNE) i el Max Planck Institute for Neurobiology of Behavior – CAESAR (MPINB).

La Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH) no cobrix la mobilitat ací presentada. Revise las places ofertes y cobertes per la UMH – NeurtechEU.