Hands-on Workshop on Science Communication

5 de desembre 2023

El Club Synapses-UMH us convida al Taller de NeurotechEU sobre “Comunicació científica”.

El taller tindrà lloc el 19 de desembre a la Sala de Conferències de l’Institut de Neurociències San Juan d’Alacant, Espanya.

Aquest taller se centra en la difusió del treball científic, abastant des de notes de premsa fins a xarxes socials. Consistirà en una primera sessió amb tres presentacions, una activitat pràctica i una taula rodona en línia sobre comunicació internacional.

Detalls

Modalitat: Mixta

Lloc: Saló d’Actes de l’Institut de Neurociències (UMH-CSIC), Sant Joan d’Alacant, Espanya. Les sessions 1 i 2 es retransmetran per Meet (les persones registrades rebran un enllaç).

Idioma: Anglès

Places disponibles: 50

Perfil dels participants: estudiants de grau, màster i doctorat, i personal de les universitats membres de l’Aliança NeurotechEU i associats de NeurotechEU.

La inscripció és gratuïta.
El viatge i allotjament, si són necessaris, seran a compte de les persones participants o la seua universitat d’origen (en cas que així ho decideixi aquesta universitat).

Podeu registrar-vos utilitzant aquest enllaç.

La data límit d’inscripció és el 15 de desembre de 2023, sense excepcions.

El programa es pot consultar aci:

WS Science Communication